Wednesday, January 10, 2007

Konkurs !

Witajcie na moim zajefajnym blogasku. Rzadko tu piszę bo jakoś nie mam o czym. Jesteście koffani. Ogłaszam konkurs na najbardziej zajefany blogasek. Zwycięzca dostanie komentarz. Czekam na zgłoszenia!

A teraz trochę dollsów-pierdollsów. Tylko mi ich nie podkradać bo pozabijam !


A może mi ktoś podać kod do zainstalowania sims 2 wzamian dam 10 komentarzy jeśli kod będzie dobry [uwaga: to jest autentyk, http://superdollsiki12.blog.onet.pl/].

A jeśli ktoś zrobi za mnie projekt z przedmiotu automaty i gramatyki to dostanie 1024 komci. Z góry dziex. Dawajcie komenty, pa pa pa pa

6 comments:

Anonymous said...

Słyszałam , że chcesz kod do simsów 2? A więc ja ci go dam.
-klikasz shift+ctrl+c(trzymasz razem)i na górze pokazuje ci się taka bała ramka.Klikasz w nią i wpisujesz: motherlode i naciskasz enter.Ten kod daje ci 50 tys. simeleonów

Dekoderek said...

Kapustka, jeszcze zapomniałeś o obowiązkowej czcionce 'Comic Sans MS' i SpEcJaLnYm PiSaNiU NoTeK :]

Unknown said...

jak sie gra za dużo w planszówki to tak sie z człowiekiem robi?
o kurde, jak wróce do domu to palę całą moją kolekcję

kapustka said...

FaJoWsKiE komciki!
bb, proszę zrób jakieś fajowskie zdjęcia płonącej kolekcji.

Anonymous said...

DaNy JeSt KoFFaniUtKi AuToMaT SkOńCzoNy akCePtuJąCy FaJoWsKiE słOwA: 100111001, 00101011 ...

kapustka said...

Ale ten automat się wypierdziela na takim fajowskim słowie jak na przykład "dżezzy" !

Poza tym proszę mi nie zaśmiecać mojego bloga przez wielkie "B". Wynocha !